nedelja, 30. avgust 2009

DŽUNGLA OGLASOV

O še enem nelegalnem načinu opozarjanja nase.


Kakor mislim, da bi bilo treba ukiniti zoološke vrtove in vsakršne odvode teh, torej tudi človeške pojave, ki so nekoč morda po mestu razkazovale medvede, kakor boljk novodobne, ki prihajajo z anakondami, se mi zdi, da v mesto ne sodi niti pretirana džungla oglasnih površin. In mest, kakršno je Novo mesto, ki je z oglasnimi površinami naravnost preplavljeno, ni veliko. Če sploh še kakšno podobno. Vsekakor pa v Novem mestu ni težko dobiti legalne površine za oglaševanje, pa naj si bo na billboardu, na city panojih, na city lightih, obešenkah javne razsvetljave, na transparentih in morda še čem. Površin je dovolj, pravila so znana, cene tudi. Očitno pa to ni ustrezno in ne zadostno za razne cirkuse in podobne občasne zabavljače, bolj ali manj obskurne sorte, ki jih pot zanese v dolenjsko prestolnico. Tudi tokratni »cirkusantje« z ankondami, ki so po mojem zreli tudi za kak veterinarski inšpektorat, so taki, da jim obilje oglasnih površin ni bilo dovolj, pač pa so se razobesili po vseh možnih kandlabrih, omaricah, ograjah ... Vsekakor so zato zreli za občinskega inšpektorja, da jim napiše kako kazen za nepravilno oglaševanje. Če je ta opravil svojo nalogo, pa je drugo vprašanje.
Obilje novomeških oglasnih možnosti (billboard, city light, obešanke na drogovih javne razsvetljave, tam tam panoji ...):

Anakonda rabi več prostora:

Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com

(Fotografije: Novo mesto, 30. avgust 2009)

Ni komentarjev: