sreda, 7. januar 2009

POBUDE IN VPRAŠANJA – 19. SEJA

Na 19. seji občinskega sveta, ki je bila 23. decembra 2008, sem ob točki »Pobude in vprašanja« izpostavil naslednje:

1. PRENOVA NARODNEGA DOMA - pobuda
Glede na to, da pri odgovoru na moje svetniško vprašanje v zvezi z Narodnim domom oz. projektom Evropska prestolnica kulture 2012, kjer je soudeležena Mestna občina Novo mesto, piše, da je občinska strokovna služba pripravila predlog izvedbe projekta, terminske plane, načrtovane stroške, potek realizacije, potek obnove Narodnega doma in opredelila vire financiranja, dajem predlog, da se vse to vsaj v strnjeni obliki predstavi svetnikom. Glede na to, da strokovne službe pravijo, da se župan ni odzval na njihov predlog, dajem še poziv, da župan poskrbi za navodila oz. povratne informacije in da tudi Ustanovo za prenovo Narodnega doma pozove, da se opredeli v zvezi s projektom, kakor so ga pripravile strokovne službe občine.

2. GIBANJE ŠTEVILA ZAPOSLENIH V JAVNIH ZAVODIH IN PODJETJIH – vprašanje
Glede na to, da občina predvideva zmanjšanje števila zaposlenih, je najbrž primerno razmišljati tudi o gibanju števila zaposlenih v zavodih in podjetjih, kjer stroške dela financira občinski proračun. Zato prosim za natančne podatke o gibanju števila zaposlenih v zavodih in podjetjih, kjer stroške dela financira občinski proračun za leta 2006, 2007 in 2008 (31.12.).
Predlagam, da s tem podatkom zgolj dopolnite tabelo, ki je bila pripravljena ob odgovoru na moje svetniško vprašanje glede stroškov dela v javnih zavodih in podjetjih.

3. USTAVITEV PRODAJA ZARJE, D.D. - pobuda
Predlagam, da se postopki v zvezi s prodajo deleža občine v podjetju Zarja do nadaljnjega ustavijo, ker je v zvezi s stanjem podjetja in smislom prodaje deleža občine v njem še preveč nejasnosti oziroma nedorečenosti. Župan pa naj občinski svet čimprej natančno seznani s stanjem podjetja in smotrom prodaje deleža občine.


Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com
skype: tomazlevicar

1 komentar:

Urška Sem pravi ...

Led smo te mrzli dni razbijali tudi mi, a nizke temperature delajo svoje...
Zlate ribice so v grajskem ribniku odkar pomnim, gotovo ne gre za naselitev v lanski jeseni '08 (pa tudi to bolje kot vodo z" vsebino" WC in potegnit vodo ;-(). Zlate ribice so za moje pojme precej invazivna bitja in se kar pridno razmnožujejo. Saj me je malo sram priznat, a nekaj ribis smo mi iz tistega ribnika celo odnesli. Zakaj? Ker je bilo več neuspeli poskusov s kupljenimi ribicami, ki so praviloma v osnovi bolne, ker ji imajo trgovci v vodi "obogateni" z antibiotiki in vsem mogočim sranjem "zavirte v vato" in niso zmožne preživeti še enega sttresa ;-(
Problem ribic pri gradu Grm je po moje, poleg nizki temperatur, predvsem "umazanija" v ribniku. Odpadlo listje ne le zavzema prostor, ampak tudi razpada, pri tem odvzema kisik... Kar namočite roko v tisto brozgo in jo povohajte ;-(
Led smo te mrzli dni razbijali tudi mi, a nizke temperature delajo svoje...
Zlate ribice so v grajskem ribniku odkar pomnim, gotovo ne gre za naselitev v lanski jeseni '08 (pa tudi to bolje kot vodo z "vsebino" v WC in potegnit vodo ;-( kakor sem že slišala). Zlate ribice so za moje pojme precej invazivna bitja in se kar pridno/uspešno razmnožujejo. Saj me je malo sram priznat, a nekaj ribic smo mi iz tistega ribnika celo odnesli. Zakaj? Ker je bilo pred tem več neuspeli poskusov s kupljenimi ribicami, ki so skoraj praviloma že v osnovi bolne, trgovci ji imajo zato v vodi "obogateni" z antibiotiki in vsem mogočim sranjem, "zavirte v vato", in zato niso zmožne preživeti še enega stresa (v preveč naravnem okolu - domačem ribniku ;-() Ribice iz Grma so bile čile in zdrave ;-)
Trenutni problem ribic pri gradu Grm je po moje, poleg nizki temperatur, predvsem "umazanija" v ribniku. Odpadlo listje ne le zavzema prostor, ampak tudi razpada, pri tem odvzema kisik... Kar namočite roko v tisto brozgo in jo povohajte ;-/
Jaz sem se nekaj časa trudila in "čistila" mulj, a brez pravega orodja ne gre. Predlagam Tomaž, da v začetku pomladi organiziraš čistilno akcijo, pridemo z lopatami ;-) in ribnik poglobimo na odrešujoči 80 cm ;-)
Poleg tisti stiroporastih plovcev
http://malezivali.com/trgovina/slo/2207/slike/Hobby_program_Naprava_pontec_proti_zmrzali_ribnikov.jpg

home made:
http://bozic17.webhop.org/Ribnik/Ribnik_pozimi_0607/

enkrat sem slišala, da se obnese tudi navadna žoga ;-/