ponedeljek, 9. junij 2008

NOVOROSSIJSK ALI VELIKY NOVGOROD

O tem, da v Rusiji novomeška leva roka ne ve, kaj je že naredila desna.

Na spletni strani novomeškega časopisa Park berem, da so se tudi predstavniki naše občine odpravili v Rusijo. Lepo. Tudi meni bi prijalo. Morda bi pa kdaj res lahko s sabo popeljali tudi kakega občinskega svetnika. Na oddih, če že kaj drugega ne. Bili so tudi v Novorossijsku, ki je ob Črnem morju. Tam mora biti posebej prijetno, sploh pa te pomladno-poletne dni. Pa še blizu olimpijskega Sočija je, kar v teh letih sploh nekaj šteje.

Ob tem obisku obširne novomeške delegacije, ugotovil sem, da se na izlete v tuje kraje naši občinarji vedno odpravljajo mnogoštevilni, sam samcat očitno ne gre nihče rad nikamor, pa me je vendarle zmotila vest, no, vsaj v oči mi je padla, očitno je bila vest obelodanjena na sami novinarski konferenci, da so predstavniki Novega mesta sklenili listino o sodelovanju med mestoma Novorossijsk in Novo mesto. To bi bilo še nekako v redu, če ne bi Novo mesto takega podpisa pred par leti sklenilo že z enim drugim ruskim mestom, namreč z mestom Veliky Novgorod, menda najstarejšim ruskim mestom, prava kulturna zakladnica je. Tedaj so listino podpisali župan Starc in šef Krke Kovačič z novomeške strani. O tem sem že pisal tudi na blogu. Zdaj pa je podpis očitno dal župan Muhič.

Sicer sem glede sodelovanja Novega mesta z Velikym Novgorodom že povprašal na občinskem svetu, a odgovor še kar čakam. Si pa kar predstavljam pisanje, ki mi ga bodo mogoče kmalu celo namenili predstaviti.

Zdaj imamo torej neko pismo o nameri že kar z dvema ruskima mestoma. Zanimivo. Očitno na novomeški občini menijo, da je kulturno sklepati pobratenja s tujimi mesti kar tako na hojladri. Zaradi mene smo sicer lahko pobrateni z vsemi ruskimi mesti posebej ali pa vsaj s po enim iz vsake gubernije, ampak ne kar na osnovi enega izleta predstavnikov občine, pač pa kvečjemu ob sodelovanju gospodarstva, diplomacije in seveda ob kakšnih analizah kam in zakaj sploh rinemo.

No, morda nas bodo pa Rusi vsaj rešili s potapljajoče ladje …


Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com

Ni komentarjev: