sobota, 15. marec 2008

VELIKY NOVGOROD

O pobratenju Novega mesta z ruskim mestom Veliky Novgorod.

Ko sem bral novico o nekem norem ruskem projektu gradnje povsem novega mesta – Globe City, ki bo morda stalo blizu mesta Nizhny Novgorod, sem se spomnil tudi na mesto Veliky Novgorod. Veliky Novgorod ki je ravno tako v Rusiji, le da je bistveno bolj slavno in zelo lepo. In sem se zatem spomnil tudi na naše Novo mesto. Nenazadnje Novgorod po rusko pomeni novo mesto. A vez Velikega Novgoroda z Novim mestom je celo močnejša. Vsaj morala bi biti. Če je res kaj močnejša, pa bo moje svetniško vprašanje na naslednji seji občinskega sveta.

Zgodba je namreč takšna, da so, kakor mi je pred časom povedal nekdanji šef Gospodarske zbornice Dolenjske, Janko Goleš, tedanji novomeški župan Anton Starc ter predstavnika Velikega Novgoroda, ki sta se pisala Erbulius in Ivanov, seveda ob prisotnosti tedanjega šefa Krke Miloša Kovačiča, državnega svetnika Toneta Hrovata in Janka Goleša podpisali pismo o nameri pobratenja med Novim mestom in Velikim Novgorodom. Podpis se je zgodil 19. novembra 2002, dokument o tem pa se potika nekje po novomeški občini. Kaj se zdaj dogaja s sodelovanjem Novega mesta s tem res imenitnim in za rusko zgodovino zelo pomembnim mestom, pa mi ni znano.


Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com

Ni komentarjev: