sreda, 22. avgust 2007

MEŠ(Č)ANI: JIŔI VOLT

Jiŕi Volt, ki je Čeh in Novomeščan ter predan tenisač in ki pravi, da je Hradec Kralove med tremi najbolj imenitnimi češkimi mesti.


Kdo sta drugi oziroma prvi dve mesti na Češkem? Jasno je, Praga in Karlovy Vary. Glede tega se ne mislim prepirati z njim, ker Jiŕi Češko pozna mnogo bolje kot jaz. Itak pa je zaupanja vreden, če je še lokalpatriot, je pač doma iz Hradec Kralove, pa tudi ni nič narobe. Kolikor sem jaz videl ta Hradec Kralove, lahko rečem, da bi Novo mesto šlo lahko tja na en daljši tečaj, na katerem bi se naučilo, kako se dela mesto za ljudi. Jiŕi mi že nekaj časa reklamira t.i. Plečnikov vlak, ki vozi med Ljubljano in Prago. Ker mi s tako idejo občasno po glavi hodi tudi sestra, bom očitno res moral spet malo v beli svet, pač s tem arhitektom Plečnikom.

V Novem mestu je Jiŕi že kar nekaj let, že debelo desetletje. Najbrž ni več daleč čas, ko bo tu ugledal in vzgojil novega Ivana Lendla ali Martino Navratilovo. Nekaj takega. Jiŕi rad dokaže, in to mu res ni težko, da je češko pivo silno odlično ter da becherovka lepo ogreje grlo in še lepše diši. Sicer pa živi športno. Vsak dan. V glavnem je kar na teniških igriščih v Portovalu, s katerimi upravlja njegov Tenis klub Portoval. Teniških žogic ima Jiŕi ponavadi čez glavo, iz vseh smeri letijo k njemu, tenisa pa se ne naveliča. Konec tega tedna bo zopet tudi tradicionalni Beli teniški turnir, katerega oče je Jiŕi.

(Fotografija: Jiŕi Volt, 21. avgust 2007)

4 komentarji:

Slavko Gegič pravi ...

Bravo Mazi.

- skrajšal si besedila,
- popravil si fotografijo,
- vrnil se ti je smisel za humor.

Lepo, v veselje mi je slediti tvojemu blogu.

lps

B5 pravi ...

Ni pa povedal, katero je najboljše češko pivo. V mojem praškem obdobju (pred cca 10 leti) sem v eni navadni potraviny naštel 11 vrst češkega piva in nisem štel svetlo in temno pivo posebej. No, da razrešim dilemo. Najboljše je temno Krušovice
http://www.pivo-krusovice.cz/en/index.php?p=6

B5

Tomaž Levičar pravi ...

Borut!
Zanimiva anketa o dobrem pivu na Češkem je na vstopni strani http://www.czech.cz/ (desni stolpec spodaj).
T

Tomaž Levičar pravi ...

Slavko!

Življenje je včasih parodično, če ne kar tragikomično. Zato. Z dolžino tekstov te bom vendarle moral sem ter tja razočarati, je pa v redu, da si zdaj kar v oblakih, ko so krajši, kar zadeva tvoje misli o fotografijah, jih pa pri najboljši volji ne razumem :) Popravil??? Kdaj je bilo pa z njimi kaj narobe? So približno take, kot hočem, da so.

Mimogrede: Upam, da se spomniš, da mi v moji zbirki mestnih zvokov še vedno manjka otroški živ žav. Če me razumeš!?

Tomaž