sobota, 15. marec 2008

JANKO IN ALOJZIJ

O stavbi nekdanjega vrtca Janko, za katero novomeški župan te dni pravi, da zanjo ni vedel, jaz pa sem ga nanjo nazadnje opozarjal in mu nudil predloge pred pol leta.

Župan Muhič je na vprašanje Dolenjskega lista, zakaj je stavba nekdanjega vrtca Janko, ta se nahaja na Kettejevem drevoredu nad stavbo občine, že tako dolgo prazna, odgovoril: »V tem primeru gre res za slabo gospodarjenje lastnika, mene kot župana. Dolgo časa nisem vedel, da je objekt prazen. Nisem imel časa, da bi si stanje ogledal in odredil aktivnosti.«

Čeprav bi bilo prav, da bi že Dolenjski list stvar malo bolj raziskal, ne pa zgolj pristal na odgovore župana, če se časopisu usoda tega objekta pač zdi problem, je prav, da se opozori na vsaj nekaj dejstev, ki jih je župan zamolčal in ki osvetljujejo izredno počasnost odločanja na občini.

Kako delujejo občinski oddelki pod vodstvom sedanjega župana, mi sicer ni čisto povsem jasno, a če že znotraj občine nihče ni pozoren na take probleme, kot je usoda praznih stavb v lasti občine, tedaj lahko rečem, da sem župana vsaj jaz že pred nekaj meseci opozoril tudi na stavbo nekdanjega vrtca Janko, ki je ena izmed tistih, ki so v lasti občine, in sem tudi predlagal, da razmisli o tem, da objekt nameni, če ne drugemu, občinski upravi, ki se je, kakor menijo, znašla v taki prostorski stiski, da zdaj najema kar zasebne prostore na Glavnem trgu 24. Na to sem župana nazadnje opozoril na 9. seji občinskega sveta, torej v mesecu oktobru, že pred pa tudi ob obravnavi proračuna 2007, … Župana sem prosil, da posreduje podatek, kakšne so namere občine v zvezi z njenim objektom na Kettejevem drevoredu, v katerem je bil nekoč vrtec Janko, in na podlagi česa so namere utemeljene.
Odgovor je bil sicer skrajno čuden, a če ne drugega, župan od tedaj več ne more govoriti, da ni vedel, da je objekt občinski in da ni imel pobude, da bi o njegovi usodi razmislil. Odgovorili pa so mi kar takole: Ko bodo namere občine v zvezi z objektom nekdanjega vrtca Janko na Kettejevem drevoredu dokončno opredeljene, vas bomo z utemeljitvijo namer obvestili.« Odgovor, da bi kamen zajokal. Ampak res nič presenetljivega za dandanašnjo novomeško občino. Kakor koli že, kot kaže pa na občini niti kakšnega pol leta kasneje ni prav nič kaj bolj jasno, kaj bi počeli s tem objektom, saj župan za Dolenjski list pravi, da bo odločitev o tem padla v naslednjem mesecu dni. Upajmo, da res vsaj tedaj. Upam pa tudi, da bo župan resno obravnaval tudi dve pobudi, ki jih je doslej v zvezi s tem vrtcem prejel – 1. da bi v njem uredili prostore za občinsko upravo, 2. da bi v njem uredili Hišo otrok, nekakšen dnevni zabavno-varstveni center za otroke.

Še bolj smešno pa je, če se seveda tem resnim zadevam sploh sme reči, da so smešne, da župan v istem intervjuju govori, da so mu očitali, da je stanje objekta katastrofalno. Ni sicer povedal, kdo mu je to sploh očital, jaz takega pač ne poznam, a vsakomur, ki je kdaj ta objekt pogledal ali si o njem kaj prebral, je jasno, da objekt ni v slabem stanju. Prej je nasprotno, pa četudi objekt ni v vzornem stanju, iz česar so tudi izhajale moje pobude izpred mesecev, da bi semkaj namestili del občinske uprave, da bi občini ne bilo potrebno plačevati drage najemnine na Glavnem trgu 24. Še več, pred leti je bila že narejena skromna študija potrebnih del na tem objektu in tudi okvirni izračun potrebnih del za sanacijo objekta. Če se dobro spomnim, so tedaj sanacijo okvirno ocenili na nekaj preko 50 milijonov tolarjev, torej okoli 200.000 evrov – šlo je za zamenjavo stavbnega pohištva, sanacijo stropov, strojnih inštalacij ipd. Čudi me, da župan Muhič še danes tega ne ve. Je pa v intervjuju dejal, da je zdaj naročil popis del za adaptacijo in ovrednotenje teh del. Še enkrat?

Glejte tudi:
http://tomazlevicar.blogspot.com/2007/10/pobude-in-vpraanja-9-seja.html
http://tomazlevicar.blogspot.com/2007/09/obina-za-zasebne-epe.html (predzadnji odstavek)


Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com

Ni komentarjev: