nedelja, 15. februar 2009

HITRI PRSTI KOMUNALE

O hitrih, a dragih prstih Komunale Novo mesto.

S Komunalo Novo mesto imam v zadnjih dneh grenko-sladke izkušnje.
Najbrž moraš biti ravno direktor Komunale ali kake podobne državno-občinske inštitucije, če že človek nima sreče sedeti na direktorskem stolčku v gospodarstvu, da te ne zadene kap ali pa vsaj zalije zona ob računu za nevsakdanjo storitev komunale, kot so denimo pogrebni stroški. Z umiranjem se ne gre šaliti, ker to lahko drago stane. To je grenki del odnosa s Komunalo.
Dobro, ima pa Komunala Novo mesto tudi všečnejšo plat. In naslednje je sladki del odnosa. Oni dan sem jim namreč že navsezgodaj zjutraj poslal elektronsko pošto, v kateri sem potarnal v zvezi z zbiralnikom za smeti. Naš je imel luknjo v dnu. Od zgoraj vržeš smeti, spodaj priletijo ven. No, Komunala Novo mesto je poskrbela, da je že par ur po mojem mailu tam stal lep, nov, zelen smetnjak. Čist kot solza. Sem kar navdušen nad hitrostjo komunalcev, sem pa tudi ponosni uporabnik novega smetnjaka. Pri tej zgodbi seveda ne gre posebej izpostavljati, da bi komunalci lahko sami ugotavljali take probleme s posodami za smeti in jih tudi odpravljali, saj se vsaj v mestu praktično dvakrat na teden dotaknejo vsake izmed teh posod in jo vidijo tudi od spodaj. Bi bilo težko zabeležiti si smetnjake, ki kličejo po zamenjavi? Kakor koli, lepo je, da se Komunala Novo mesto tako hitro odzove z dejanjem.

Tomaž Levičar
Mestni svetnik
www.levicar.si@gmail.com
skype: tomazlevicar

Ni komentarjev: