sreda, 5. september 2007

BOMBA SREDI MESTA

O ogromni bombi prav sredi mestnega jedra, ki je bila še pravočasno opažena.

Bombo so nastavili sploh ne dolgo nazaj zgolj lučaj kamna od kapiteljske cerkve, ki celo dandanes nosi status novomeške ikone. Kakšen je bil motiv za to strašljivo postavitev še ni jasno in tudi morebitne posledice dejanja so še v fazi analiz. Sprva se je zdelo, da so bombo nastavili anarhisti ali celo antikleriki, a se je kasneje izkazalo vsaj to, da je dejanje v resnici plod prizadevanj umetnikov. Mnogi, celo tisti, ki so odgovorni, bombe žal niso uspeli pravočasno zagledati, čeprav je bila postavljena vidno in čeprav je zelo velika. Nič hudega sluteč so hodili mimo. Mnogi očitno res ne vidijo dlje od lastnega nosa.


Kakor že koli, jo vidite? Ne? Tudi jaz je nisem opazil, preden me ni Matjaž Berger vprašal, če sem videl, in ker je nisem, še rekel, da naj pogledam. Pogledal sem. In sem videl. Zdaj je ne zgrešim več. Je velika bomba. In je največji pano v mestu. APT ima največjega, večjega kot župan in nadškof! Ne cviček in župan, tudi ne cerkev in še manj klobase, ampak umetnost torej vlada temu mestu. Vsaj pomisli človek tako.


Tomaž Levičar
Mestni svetnik
(fotografije: 2. september 2007)

Ni komentarjev: