ponedeljek, 8. oktober 2007

NAPREDEK: MOST V RAGOV LOG

Most v Ragov log je bil v sedanji podobi zgrajen leta 1988, če me spomin pač ne vara, vsekakor pa me spomin ne vara toliko, da se ne bi spomnil, da ga je v tistih poletnih mesecih pridno barval sveži gimnazijec Uroš Sadek. Jaz pa sem sem ter tja prišel malo naokoli, da sem videl, če fant kaj dela, in mu prinesel kako pivo, da je lažje lovil ravnotežje v poletni vročini. Pobarval je očitno dobro, saj je most zdržal skoraj dvajset let. Barva je imela zagotovo kaj opraviti s to trajnostjo.
Lani je bil mostiček vsemu navkljub že tako zelo načet, da je bila prenova ne le zaželena, ampak že nujna. Doživel pa je most le polovično prenovo. Druga polovica je ostala za letos. Letošnja prenova se je žal začela izvajati šele konec septembra. Pač, eni lahko delajo počasi. Vendarle pa bodo tesarji dela zdaj kmalu zaključili svoj posel.
Bo tudi prenovljeni most zdržal skoraj dvajset let brez večjih popravil?

Investitor: Mestna občina Novo mesto







(Fotografije: 8. oktober 2007)

Ni komentarjev: